Kampanie Google Ads
Kampanie GSP Gmail
Kampanie GSP Gmail
Poczta Gmail posiada Użytkowników na całym świecie, o których zabiegają największe marki.
Wiemy, jak sprawić, by Twoja reklama nie trafiła do folderu SPAM, lecz zaangażowała jej odbiorcę do powzięcia dalszych kroków – otwarcia maila, a potem… przekazania go dalej.
Reklama z użyciem narzędzia GSP Mail (Gmail Sponsored Promotions) składa się z dwóch części: teasera, który jest tzw. zajawką lub tytułem maila, oraz maila właściwego, do którego przechodzimy po kliknięciu w teaser.
Decydując się na zastosowanie kampanii GSP Gmail, możesz liczyć na:
- pełne wsparcie copywriterskie – tworzymy najciekawsze teasery, ponieważ to od ich atrakcyjności zależy, czy odbiorca wiadomości (czyli Twój potencjalny Klient) zainteresuje się dalszą treścią maila;
- najlepsza formę maila właściwego – dobierzemy i przygotujemy najbardziej odpowiedni format reklamy, jakim może być m.in. grafika lub reklama wideo, zgodny z Twoimi założeniami biznesowymi,;
- precyzyjnie dobraną, nieprzypadkową grupę odbiorców.