Reklama na Facebooku
Reklama na Facebooku
Działania w ramach social media są obecnie obowiązkową formą reklamy dla większości firm lub instytucji. Jako agencja reklamowa z dużym doświadczeniem w zakresie skutecznej komunikacji marketingowej oferujemy tworzenie i prowadzenie fanpage’ów w portalu Facebook, który ze względu na swój zasięg jest doskonałym narzędziem dotarcia do Klientów.
Jak działamy?
Po pierwsze: strategia.
Aby działania podejmowane na danym fanpage przyniosły oczekiwane efekty, muszą być spójne i przemyślane. Tu nie ma miejsca na chaos i przypadkowe treści. Należy jasno określić cel i grupę odbiorców przygotowanych aktywności.
Treść i grafika
Posty na fanpage nie będą spełniać swojej roli, jeśli nie zainteresują odbiorców, nie przyciągną ich uwagi. Dlatego tworzymy przekazy angażujące odbiorcę, z jasnym komunikatem, dedykowane wybranej grupie docelowej, konsultowane z Klientem przed każdym zamieszczeniem w sieci.
Należy także pamiętać, że użytkownicy social media w większości są wzrokowcami, dlatego ważne jest, aby odpowiednio dobrana grafika do danego wpisu była interesująca i zwracająca uwagę. To samo dotyczy form video, które również mogą pojawiać się na fanpage i które cieszą się sporą popularnością.
Facebook Adds
To dodatkowa forma promocji w portalu Facebook, która zdecydowanie zwiększa zasięg danej treści – reklamy produktu czy wydarzenia. Może to być zarówno konkurs angażujący fanów danej firmy, jak również kampanie reklamowe (posty sprzedażowe, linki sponsorowane) skierowane do potencjalnych Klientów, dobranych na podstawie odpowiednich kryteriów, które przekierowywać będą na fanpage danej firmy, sklepu czy instytucji.
Remarketing i Facebook
To idealne połączenie skutkujące zwiększoną konwersją na danym fanpage. Ta forma reklamy skierowana jest przede wszystkim do osób, które wcześniej odwiedziły stronę danej firmy, zainteresowane wybranym produktem lub usługą, ale z różnych względów nie kontynuowały swojej wizyty lub nie dokonały zakupu. Działania remarketingowe są adresowane do konkretnych odbiorców i stanowią doskonałą okazję do przypomnienia o firmie, powiadomienia o atrakcyjnych promocjach czy zniżkach na wybrane usługi.